2014. június 30., hétfő

Újabb drámák Doramaföldön! 1. rész

Valamelyik már elindult saját útjára, de olyanok is vannak amelyek még a készítők szorgos kezei alatt "pihennek". És akkor lássuk is milyen ínyencségekkel kecsegtet a nyári szezon! :)

Secret Love

Cím: Secret Love / Shikeurit Reobeu / Titkos szerelem
Műfaj: romantikus, fantasztikus
Csatorna: DRAMAcube
Év: 2014
Epizódok: 5
Szereplők:
  • Han Seung Yeon, mint Min Ji Hye
  • Yun Woo Jin, mint Jang Hyun Jin
  • Goo Ha Ra, mint Hyun Jung
  • Kim Young Kwang, mint Joon Moon
  • Kang Ji Young, mint So Yul
  • Bae Soo Bin, mint Hyun Joon
  • Nicole Jung, mint Mary
  • Lee Kwang Soo, mint Tae Yang
  • Park Gyu Ri, mint Park Sun Woo
  • Ji Chang Woo, mint őrangyal


A történet röviden:

Négy különböző szerelmi történet a Kara jelenlegi és volt tagjaival. A szakítás nehézségeiről, randizásról, és megszerezhetetlen szerelmekről szól, amelyet 5 részben tálalnak a lányok oldalukon egy-egy szimpatikus párral. 


Az én véleményem:

Sose voltam nagy Kara rajongó, de ez még az én érdeklődésemet is felkeltette, különösen hogy ott van Yun Woo Jin is. ^^ Még jóval a banda feloszlása előtt készült, úgyhogy ne lepődjetek meg ha mostanában nem úgy néznek ki a lányok, mint a sorozatban. Az első két rész már lement és nekem kis könnyed nyári romantikus sztori(k)nak tűnik, úgyhogy mindenképp belelesek. :)




King of High School Life Conduct

Cím: King of High School Life Conduct / Gogyo Cheosewang / A középiskolai életvitel királya
Műfaj: romantikus, vígjáték
Csatorna: tvN
Év: 2014
Epizódok: 16
Szereplők:
  • Seo In Guk, mint Lee Min Suk / Lee Hyung Suk
  • Lee Ha Na, mint Jung Soo Young
  • Lee Yul Eum, mint Jung Yoo Ah
  • Lee Soo Hyuk, mint Yoo Jin Woo


A történet röviden:

Lee Min Suk középiskolás diák és hokijátékos. Ő és a testvére, Hyung Suk nagyon hasonlítanak, attól függetlenül hogy 9 év a körkülönbség köztük. Egyszer csak egy titokzatos telefonhívást kap a testvérétől, hogy vegye át a szerepét a munkahelyén egy ideig. Min Suk kénytelen kettős életet élni, azonban így belépést nyer a felnőttek világába, ahol Jung Soo Young, egy furcsa természetű ideiglenes munkás segíti át a nehézségeken.

Az én véleményem:

Éééés még egy szupernek ígérkező sorozat. Ha azt a tényt, hogy Seo In Guk a főszereplő nem is vesszük figyelembe, még mindig nagyon csábítóan hangzik. Érdekes a történet, egyáltalán nem hétköznapi. Az első 3 részt már vetítették, szóval jó lenne ennek is nekivetkőzni lassan. Hajaj, mi lesz így velem, ha ennyi jó sorozattal vagyok körülvéve?! :D



Trot Lovers

Cím: Trot Lovers / Teuroteueui Yunin / A trot szerelmesei
Műfaj: romantikus, vígjáték, zenés
Csatorna: KBS2
Év: 2014
Epizódok: 16
Szereplők: 
  • Ji Hyun Woo, mint Jang Joon Hyun
  • Jung Eun Ji, mint Choi Choon Hee
  • Shin Sung Rok, mint Jo Geun Woo
  • Lee Se Young, mint Park Soo In


A történet röviden:

Jang Joon Hyun egy tehetséges és népszerű zenész, viszont nagyon nem szereti a trot zenét. Mindeközben Choi Choon Hee úgy támogatja a családját ahogy csak tudja, és majd megőrül a trotért. Egy véletlen folytán találkoznak és időközben kialakul közöttük a szikra, amely később talán szerelemmé alakul...

Az én véleményem:

Az Answer Me 1997 sztárjai ezennel két különböző sorozatban szerepelnek, ahol mindketten főszereplők. Én mind Eun Jit, mind In Gukot nagyon kedvelem, az meg csak hab a tortán, hogy a You Who Came From the Stars rosszfiúja, Shin Sung Rok is szerepel benne. Amit eddig az előzetesekből láttam az nagyon tetszik, úgyhogy ezt mihamarabb el is kezdem. :)



Marriage Not Dating

Cím: Marriage Not Dating / Yeonae Malgo Gyeolhon / Randizás nélküli házasság
Műfaj: romantikus, családi, vígjáték
Csatorna: tvN
Év: 2014
Epizódok: 16
Szereplők: 
  • Yun Woo Jin, mint Gong Ki Tae
  • Han Groo, mint Joo Jang Mi
  • Jung Jin Woon, mint Han Yeo Reum
  • Han Sun Hwa, mint Kang Se Ah
  • Huh Jung Min, mint Lee Hoon Dong
  • Yoon So Hee, mint Na Hyun Hee


A történet röviden:

Romantikus vígjáték egy férfiról, aki nem szeretne megházasodni és egy nőről, akinek nincs szerencséje a házassággal.
Gong Ki Tae egy sikeres agglegény, azonban a családja erőlteti, hogy házasodjon meg végre. Bemutatja nekik Joo Jang Mit, akiről sosem gondolná, hogy elfogadja a család...

Az én véleményem:

Ismét Yun Woo Jin, juhé! :D Oda meg vissza vagyok érte, szóval nem is kérdéses, hogy belekezdek-e ebbe (is). Han Groo számomra teljesen ismeretlen, viszont Jin Woont szintén szeretem. Már a Dream High 2-ben is kis aranyos srácot játszott, szerintem itt sem lesz másképp. Most nagyon be vagyok sózva. ^^

Itt egy részletes előzetes. :)


It's Alright, It's Love

Cím: It's Alright, It's Love / Gwaenchanha, Sarangiya / Minden rendben, ez csak szerelem
Műfaj: melodráma, romantikus, orvosi
Csatorna: SBS
Év: 2014
Epizódok: 20
Szereplők: 
  • Gong Hyo Jin, mint Ji Hae Soo
  • Jo In Sung, mint Jang Jae Yul
  • Sung Dong Il, mint Jo Dong Min
  • Yoon Jin Yi, mint Lee Pol Ib
  • Lee Kwang Soo, mint Park Soo Kwang
  • D.O., mint Han Kang Woo


A történet röviden:

A történet olyan emberek életét mutatja be, akik szorongástól szenvednek
Jang Jae Yul misztikus könyveket ír, és emellett rádiós DJ. Ji Hae Soo elsőéves orvos egy egyetemi kórház pszichiátria részlegén. Ők ketten találkoznak, és rájönnek, hogy képesek begyógyítani egymás régen szerzett sebeit, és a folyamat során egymásba szeretnek.

Az én véleményem:

Ismét egy várólistás sorozat... Őszintén szólva, ez talán az egyik számomra leginkább bejövős dráma, az előzővel együtt. Gong Hyo Jint első perctől kezdve imádtam a Master's Sunban, úgyhogy itt sem lesz probléma. :) Mikor megjelentek az előzetesek, rögtön meg is vádolták plagizálással az SBS-t, ami teljesen korrekt volt. Én is láttam, amiről koppintottak és egyértelműek voltak a hasonlóságok, de azt már szerencsére törölték. Helyette itt van két másik nagyon aranyos előzetes:



Fated to Love You

Cím: Fated to Love You / Woonmyungcheoreom Neol Saranghae / A sors akarta, hogy szeresselek
Műfaj: romantikus, vígjáték
Csatorna: MBC
Év: 2014
Epizódok: 20
Szereplők:
  • Jang Na Ra, mint Kim Mi Young
  • Jang Hyuk, mint Lee Gun
  • Choi Jin Hyuk, mint Daniel
  • Wang Ji Won, mint Kang Se Ra


A történet röviden: 

Egy chaebol örökös és egy egyszerű lány kénytelenek összeházasodni, miután egy egyéjszakás kaland során a lány váratlanul teherbe esik. 

Az én véleményem:

Úgy tűnik a 2014-es nyár a romantikáról és a házasságokról szól, na de ki bánja? Ha te is olyan romantika kedvelő vagy mint én, akkor biztos nem. Helyes színészek, elcsépelt történet, pont amire vágyom. :)


2 megjegyzés:

  1. Szia! Egyébként tervezed a Secret Love-ot? Mert úgy láttam, az összes többit betervezte valamelyik fansub-csapat, ezért szerintem a Secret Love is megérne egy misét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hayako! Gondoltam rá, hogy esetleg lefordítom, de ez még egyáltalán nem biztos. Meglátom még hogy alakulnak a dolgok, és talán belefogok. Szerintem is kár lenne hagyni, hogy elvesszen a süllyesztőben. :)

      Törlés