2014. június 8., vasárnap

9 románc, amelyek szeretnénk, hogy valódiak legyenek

Gondolom sokan éreztétek már ezt miután befejeztetek egy drámát, hogy: "A fenébe is, ezek meg miért nincsenek együtt?". Lapos sztori egy nagyszerű párossal már nem is tűnik olyan laposnak. A szereplők összhangja fel tudja dobni egy egész sorozat hangulatát. Itt vannak a DramaFever választásai:


1. So Ji Sub és Gong Hyo Jin - Master's Sun


Ha engem kérdeznének, szinte biztos vagyok benne, hogy nekem is ők lennének a legelső párosom. Féltem belekezdeni a sorozatba, mert nagyon nem szeretem a horror történeteket, de ők ketten vitték az egész drámát. Olyan harmónia volt köztük, hogy akár egész nap tudtam volna nézni. Semmi kínos helyzet, semmi félreérthető gesztus. Szimplán tökéletes. Már csak annyit szeretnék, hogy még legalább egy drámában lássuk őket viszont párosként. <3



2. Krystal Jung és Kang Min Hyuk - Heirs


Nem feltétlenül a kedvenceim, de mindenképpen nagyon aranyos párt alkottak a Heirs-ben. Egy pár azon kevesek közül, akik egy sorozat elejétől a végéig kitartottak egymás mellett. Néhány vita ellenére jól megértették egymást, és sokan (beleértve engem is) olvadtak ilyen jelenetek láttán. :D



3. Choi Min Ho és Choi Sulli - To the Beautiful You


Aranyosnak aranyosak voltak, de mivel csak a sorozat vége fele jöttek össze, nem igazán láthattunk sok románcot köztük. A tény pedig, hogy Sulli végig fiúnak álcázta magát se segített sokat. Viszont(!) az utolsó jelenet minden pénzt megért. Annyira szépen hozták össze, hogy komolyan mondom (boldogság)könnyek szöktek a szemembe. :)

 

4. Lee Hong Ki és Yang Jin Sung - Bride of the Century


Na, ezt a drámát én még nem láttam pedig nagyon szemeztem vele. Mindegy is, Hong Ki a főszereplő, úgyhogy sima ügy. Biztosan szép párt alkotnak, a képekből ítélve nekem legalább is annak tűnik. :)


5. Park Shin Hye és Jung Yong Hwa - Heartstrings


Bár a sorozat nekem nem tetszett, nagyon lassú lefolyású volt a történet és helyenként unalmas, azt be kell valljam, hogy Kyu Won és Shin nagyon szép párt alkotott. Véleményem szerint sokkal jobban illet Park Shin Hye Yong Hwához, mint Lee Min Ho-hoz a Heirs-ben. Bizonyosan megvolt közöttük a kémia. :)


6. Kim Hyun Joong és Jung So Min - Playful Kiss


Ha már a drámát nem is élveztem annyira, legalább a főpárosunk übercuki. ♥




+ Az én választásaim:

7. Do Min Joon és Chun Song Yi - My Love From the Stars


Azt hiszem ehhez nem kell fűznöm semmit. Minden nézőt elvarázsolt ez a föndönkívüli-halandó románc és mindenkinek folyt a könnye az utolsó néhány rész láttán. Más nem is tudok mondani. Le a kalappal előttük. <3


8. Go Eun Chan és Choi Han Kyul - Coffee Prince


A leghevesebb csók címet azt hiszem egyértelműen nekik lehet titulálni, de mindemellett kedves, mosolygós párt alkottak.


9. Oh Jin Hee és Oh Chang Min - Emergency Couple


Szeret-nem szeret párocska, a maguk módján mégis sikerült minden nézeteltérést megoldaniuk és happy endet kapunk a 21 részes dráma végére. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése