2014. május 5., hétfő

4 új koreai dráma

Cím: Doctor Stranger / Dakteo Yibangin / Doktor Idegen
Műfaj: orvosi, melodráma, romantikus, akció, thriller
Csatorna: SBS
Év: 2014
Epizódok: 20
Szereplők:
  • Lee Jong Suk, mint Park Hoon
  • Goo Seung Hyun, mint a gyerek Park Hoon
  • Jin Se Yun, mint Song Jae Hee / Han Seung Hee
  • Kim Ji Young, mint a gyerek Song Jae Hee
  • Park Hae Jin, mint Han Jae Joon
  • Kang So Ra, mint Oh Soo Hyun

A történet röviden:

Gyerekkorában, Park Hoont és az édesapját elrabolták az észak-koreaiak. Észak-Koreában Park Hoont orvosnak képezte az apja, aki már híres doktor volt. Park Hoon egy zseniális mellkassebésszé vált. Ezután Dél-Koreába menekül.

Park Hoon orvosként kezd el dolgozni Dél-Korea egyik legjobb kórházában, a Myungwoo Egyetemi Kórházban, de teljesen kívülállónak érzi magát. Bármit megtesz hogy pénzt szerezzen, annak érdekében, hogy megtalálhassa elveszett szerelmét, Song Jae Hee-t.

Március 3-án Lee Jong Suk és Jin Se Yun
egy hétre Budapestre utaztak forgatás céljából ^^

Véleményem:

Először simán átsiklottam felette, aztán mégis csak belepillantottam azokba az előzetesekbe. Különösen nem voltak rám nagy hatással, de erősen közrejátszott az a tény, hogy egy részét Budapesten forgatták, meg hát Lee Jong Suk a főszereplő, és akkor ott van még Park Hae Jin is, akit a You Who Came From the Stars óta nagyon megkedveltem. A színészektől eltekintve a történet is érdekesnek tűnik, bár mikor a műfajnál megláttam az "akció" jelzőt, egy kicsit megtántorodtam. De végtére is, csak nem lesz benne olyan sok akció, ugye? Vagy igen? Én még azt se bánom, csak izgalmas legyen és akkor engem már megvett. Mindenesetre, kíváncsian várom mi sül ki belőle. :)

Előzetes:





Cím: You're All Surrounded / Neoheedeuleun Powidwaetda / Be vagy kerítve 
Műfaj: akció, vígjáték, romantikus
Csatorna: SBS
Év: 2014
Epizódok: 20
Szereplők:
  • Lee Seung Gi, mint Eun Dae Gu / Kim Ji Yong
  • Ahn Do Gyu, mint a fiatal Eun Dae Gu
  • Cha Seung Won, mint Seo Pan Suk
  • Go Ah Ra, mint Eo Soo Sun 
  • Ji Woo, mint a fiatal Eo Soo Sun
  • Ahn Jae Hyun, mint Park Tae Il
  • Park Jung Min, mint Ji Guk
  • Sung Ji Roo, mint Lee Eung Do

A történet röviden: 

Négy huszonéves újonc rendőr története, akik soha nem számítottak arra, hogy nyomozók lesznek, azonban bekerülnek a Gangnam kerületi rendőrség bűnüldözési csoportjába. A dráma kiváló nyomozóvá válásukat követi nyomon.

Az én véleményem: 

ide is kérünk egy ilyen rendőrbácsit <3
 Jaj, nagyon izgatott vagyok emiatt a dráma miatt is. A szereplőgárda szuper, annak pedig külön örülök, hogy Ahn Jae Hyun is szerepel benne. Végre igazán láthatjuk, mit is tud a srác. Őszintén bevallom, hogy a többi színészt nem nagyon láttam még sehol, viszont csupa jót hallottam ugyanúgy Go Ah Ráról, mint Lee Seung Giről, és nemsokára az ő sorozataikra is sort kerítek. A történet is nagyon bejövős, bár itt is jelen van az akció, az akció-vígjáték már sokkal jobban hangzik. 
 Ezt mindenképp elkezdem, és szerintem nem fogok csalódni (legalább is nagyon remélem!). :)



Előzetes:



Cím: A New Leaf / Gaegwachunsun / Egy új levél
Műfaj: dráma, jogi
Csatorna: MBC
Év: 2014
Epizódok: 18
Szereplők:
  • Kim Myung Min, mint Kim Suk Joo
  • Park Min Young, mint Lee Ji Yoon
  • Kim Sang Joong, mint Cha Young Woo
  • Chae Jung Ahn, mint Yoo Jung Sun
  • Jin Yi Han, mint Jun Ji Won

A történet röviden: 

Jogi dráma egy ügyvédről, akinek súlyos balesete volt, és amnéziában szenved. A dráma bemutatja ahogy az ügyvéd más szempontok alapján próbálja élni az életét, miközben szeretné felfedezni önmagát, időközben megváltoztatva az embereket maga körül.

Az én véleményem:

Különösen nem keltette fel az érdeklődésemet. Eleinte szemeztem vele, Chae Jung Ahn is az egyik kedvenc színésznőm, azonban megtudtam, hogy jogi témájú, úgyhogy inkább hagytam. Talán egyszer ha kifogyok a sorozatokból, belekezdek, de addig inkább hanyagolom. Egyébként az itt szereplő Park Min Young szerepelt Lee Min Ho oldalán a City Hunterben.

Előzetes:




Cím: 
Triangle / Teuraiaenggeul / Háromszög
Műfaj: melodráma, családi, romantikus, akció
Csatorna: MBC
Év: 2014
Epizódok: 24
Szereplők:
  • Lee Bum Soo, mint Jang Dong Soo
  • No Young Hak, mint a fiatal Jang Dong Soo
  • Kim Jae Joong, mint Jang Dong Chul / Heo Yeong Dal
  • Im Si Wan, mint Jang Dong Woo / Yoon Yang Ha
  • Oh Yun Soo, mint Hwang Shin Hye
  • Kim So Hyun, mint a fiatal Hwang Shin Hye
  • Baek Jin Hee, mint Oh Jung Hee

A történet röviden: 

Egy dráma három testvérről, akik bizonyos események következtében szüleik halála után húsz évvel találkoznak újra. 
A legidősebb testvér, Jand Dong Soo nyomozóvá válik, míg a középső testvér, Dong Chul álnevet használ, hogy egy bűnözőbanda főnökévé lépjen elő. A legfiatalabb testvér cinikus és hidegszívű emberré változott, mikor egy gazdag család örökbefogadta.

Az én véleményem:

Ez a dráma megint nem az én ízlésvilágom, úgyhogy egy ideig kétlem, hogy belekezdenék. A színészekkel semmi bajom, véleményem szerint mind tehetségesek. Engem a téma nem fogott meg, ahogy az előzőnél is volt. Ettől függetlenül kíváncsi vagyok mit gondolnak róla mások, szóval szemmel tartom. :P

Előzetes:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése