2014. május 5., hétfő

Angel Eyes - eddig


Cím: Angel Eyes / Enjel Aijeu / Angyali Szemek
Műfaj: melodráma, romantikus, családi, orvosi
Csatorna: SBS
Év: 2014
Epizódok: 20
Szereplők:
  • Ku Hye Sun, mint Yoon Soo Wan
  • Nam Ji Hyun, mint a fiatal Yoon Soo Wan (1-2. rész)
  • Lee Sang Yoon, mint Park Dong Joo / Dylan Park
  • Kang Ha Neul, mint a fiatal Park Dong Joo (1-2. rész)
  • Kim Ji Suk, mint Kang Ji Woon
  • Jung Jin Young, mint Yoon Jae Beom (Soo Wan apja)
  • Jung Ae Ri, mint Oh Young Ji
  • Seung Ri, mint Teddy Seo
  • Kong Hyung Jin, mint Ki Woon Chan
  • Juan, mint Cha Min Soo

A történet röviden:

Történet egy férfiról és egy nőről, akik egymás első szerelmei voltak, azonban fiatalkorukban útjaik szétválnak és 12 évvel később újra találkoznak. Yoon Soo Wan egy vak nő, aki egy műtét során később visszakapja a látását, és elhatározza, hogy sürgősségi mentősként fog dolgozni. Park Dong Joo pedig sebészként dolgozik a Se Young kórházban. Újra találkoznak, azonban Soo Want már eljegyezte az idegsebész, Kang Ji Woon, ezért Dong Joo nem fedi fel kilétét Soo Wan előtt.Vajon rájön Soo Wan, hogy Dylan Park valójában az ő első szerelme, Park Dong Joo? És vajon a sok nehézség ellenére is újra együtt lesznek?



Eddigi véleményem (1-7 rész): 

Már régebben kinéztem magamnak ezt a drámát, úgyhogy rögtön az első rész vetítése után el is kezdtem nézni, hogy napirenden legyek vele. A történet, a téma, a műfaj mind imponált, szóval egyértelmű volt, hogy ez bizony felkerül a sorozatlistámra. 

Ku Hye Sun utoljára körülbelül két éve szerepelt drámában, én pedig csak a Boys Over Flowers-ben láttam, Lee Sang Yoon neve pedig még számomra ismeretlen. Meg kell hagyni, Hye Sun szinte 180°-os fordulatot vett a BOF óta. Először rá se ismertem. Tényleg nem tudom, mi történt vele, de nagyon jót tett neki! Lehet, hogy a hajstílus teszi, de mintha teljesen más ember lenne, persze jó értelemben. :) Ami Nam Ji Hyunt illeti (aki a fiatal Soo Want játszotta az első két részben), ördögien hasonlít Hye Sun-ra. Az első részben komolyan nem tudtam eldönteni, hogy most akkor ki is játszik pontosan. Végül persze rájöttem, hogy ők ketten nem egy és ugyanaz. (:

Ugye milyen szép? :)

És igen. Kang Ha Neul. Ő az egyik szívem csücske. Azóta odavagyok érte, mióta megláttam a Monstarban. Aztán jött a Heirs, bár ott csak mellékszereplő volt, én ennek is örültem, és akkor most az Angel Eyes. Én tényleg nem tudok betelni vele. Nem tudom, mit szeretek rajta ennyire, de valamiért nagyon szimpatikus, mind ő, mind a játéka. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így, úgy látom elég nagy rajongótáborra tett szert. Mindenesetre megérdemli a gyerek. :) Türelmesen várok arra a napra, amikor végre megkapja a saját drámáját, és nem csak másodhegedűsként fogom látni. <3

A sorozatban viszontláthatjuk még Kim Ji Sukot, aki a Personal Taste, Cheongdamdong Alice és az I Need Romance 2012 című sorozatokból lehet ismerős. Én személy szerint még csak a Personal Taste-ben láttam, ahol Son Ye Jin exét játszotta. Bejövös volt a karaktere, tipikus rosszfiú, mégis tetszett. Itt is jól alakít, és bár eddig "jófiúnak" tűnik, szinte biztos vagyok benne, hogy át fog állni a másik oldalra. Túl sok tényező utal erre, például, amikor !spoiler! áthívta magához Dong Joo-t, és Soo Wan "pont" akkor ott volt, és természetesen találkoztak !spoiler vége!.

Igen igen, ő is benne van. :D
Akinek a neve még ismerősem csenghet, az Jung Jin Young. Ő játszotta Jang Geun Suk felnőttkori énjét a Love Rainben, illetve a Miracle in Cell No. 7 című filmben is szerepelt. Nincs különösebb véleményem róla, "egynek elmegy" kategória, viszont sokszor nem igazán értettem mit miért csinált.

Bátran állíthatom, hogy az első két rész nálam mindent visz. Az egész annyira meseszép! Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy a folytatás nem jó, csak én is azon emberek közé tartozom, akik szeretik a "vissza a múltba" jeleneteket. Talán éppen ezért élveztem a Miss Koreát is annyira, és a Love Rain szintén első néhány részét is. A múlt, ahol a technika még nem volt ilyen szinten jelen, és az emberek is teljesen másnak tűnnek. Szeretem!

Az első két rész után is nagyon jó maradt a történet, bár az tény és való, hogy jóval lassabb lett. Nekem legalább is úgy tűnt, néhány jelenetnél már kezdtem elveszteni a türelmem, és nagyon vártam, hogy történjen valami, de ettől eltekintve teljesen élvezhető. Mivel melodrámáról van szó, természetesen sok résznél lehet érezni, hogy sírásra próbálnak késztetni. Ez nálam eddig nem jött össze, az is igaz, hogy engem eddig nagyon kevés dráma tudott megríkatni, egyáltalán nem vagyok sírós típus.


Ha szeretnétek egy jót nevetni, akkor ez nem az a dráma, amit kerestek, de mindenesetre megér egy esélyt. Nálam eddig 10 pontos, és remélem, hogy ez így is marad. A történet bár lassú lefolyású, de élvezhető, és a szereplőgárda is kifogástalan. Tessék elkezdeni, jól fog esni a lelkednek ez a szomorú, de összességében kellemes történet. Bátran ajánlom mindenkinek! :)

Egy gyönyörű betétdal a drámából. Nekem ez tetszik eddig a legjobban (: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése